Lidmaatschap

Als lid van EHBO-vereniging Enschede kunt u vervolglessen volgen en kunt u zich aanmelden om diensten te draaien in de evenementenhulpverlening.

De kosten voor het lidmaatschap bedragen momenteel € 30,00 per jaar. Leden hebben gratis toegang tot de vervolglessen EHBO en kunnen gratis diplomaverlenging aanvragen. Dit moet eens in de twee jaar en daarbij moet een volle stempelkaart overlegd worden (zie diplomaverlenging). Leden van EHBO-vereniging Enschede hebben ook toegang tot de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

Lid worden?

Middels onderstaand formulier kunt u zich aanmelden als lid van de EHBO-vereniging Enschede. U dient wel in het bezit te zijn van een geldig Oranje Kruis EHBO-diploma. Heeft u deze nog niet? Dan kunt u zich uiteraard wel aanmelden voor de opleiding Eerste Hulp. Na het succesvol afronden van deze opleiding wordt u voor de rest van het jaar gratis lid.

Na ontvangst van uw aanmeldingsformulier ontvangt u van ons een factuur voor het lidmaatschap en een stempelkaart voor de administratie van gevolgde lessen.

Aanmeldingsformulier lidmaatschap EHBO-vereniging Enschede
materiaal bij een herhalingsles
EHBO'ers tijdens een dienst op de campus